Resan hit

För 24 timmar sen lyfte planet, med en svettig familjen A och deras medhjälpare Linn. Vi kom på sist av alla på flyget, tiden flög fram på Arlanda och vi hade ett par ärenden kvar på vår långa lista när vi kom dit. Men sen gick allt som på räls. Thai airways är ett väldigt trevligt bolag. Thailändarna (personalen inkluderat) mycket barnkära och våra tjejer (2 år samt fyra månader) skötte sig fint. Håller med Linn om att när man vet att en resa ska vara lång känns den inte så lång när man väl är i den. Och resan är ju en del av grejen!
Vi kommer nu att ha en dryg månad tills högsäsongen börjar och det möjliggör tillfräschning av rum (tack Hotel Inspector på kanal 8 för alla bra tips som vi fått!) och att komma in i verksamheten.
Nu när jag har bloggappen i mobilen ska jag försöka få in nåt inlägg med bilder om dagen, men bilder finns redan på www.2getherguesthouse.com som ska fixas till lite till.
Nu snarkar mina hjärtan från olika håll i rummet och jag ska ansluta mig till deras kör.

About Kakan

Vi har köpt ett guest house och skriver om det!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Resan hit

  1. Vad spännande, Kaka! Jag tittat förbi Phuket till helgen, ska bo på Koh Maphrao just utanför Phuket. Skicka ett mail till micke@mickesblogg.com med ditt mobilnr så slår jag en signal! Vore kul att säga hej! Kram! Micke

Leave a Reply

